.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پس از 28 روز ؛
جسد کوهنورد بندر عباسی در ارتفاعات دماوند پیدا شد
شمال نیوز: این کوهنورد که به تنهایی قصد صعود به قله دماوند را داشت ، پیش از عزیمت به قله با تذکر مسئول پناهگاه بارگاه سوم مبنی برفراهم نبودن صعود انفرادی و نامناسب بودن هوا مواجه شده بود ولی با وجود آن اقدام به صعود کرده بود.

شمال نیوز: جسد کوهنورد بندر عباسی که 28 روز پیش برای صعود به قله دماوند در ارتقاعات این قله مفقود شده بود ، پیدا شد .

به گزارش شمال نیوز، این کوهنورد 55 ساله بندرعباسی که 'برکت صادقی' نام دارد، سی ام اردیبهشت ماه امسال هنگام صعود به قله دماوند مفقود شده بود .


رئیس جمعیت هلال احمر آمل پنجشنبه شب در این باره به ایرنا گفت: تیمی متشکل از کوهنوردان استان همدان جسد این کوهنورد را امروز در دره یخار قله دماوند پیدا کردند.

جمشیدنیکزاد اضافه کرد: تلاش برای انتقال جسد این کوهنورد از ارتفاعات دماوند به شهرستان آمل ادامه دارد .

این کوهنورد که به تنهایی قصد صعود به قله دماوند را داشت ، پیش از عزیمت به قله با تذکر مسئول پناهگاه بارگاه سوم مبنی برفراهم نبودن صعود انفرادی و نامناسب بودن هوا مواجه شده بود ولی با وجود آن اقدام به صعود کرده بود.

تاخیر در بازگشت سبب شده بود تا از اول خرداد جست و جو برای پیدا کردن این کوهنورد با اعزام نیروهای امداد و نجات کوهستان مستقر در پلور آغاز شود.

یک تیم از نیروهای امداد و نجات هلال احمر هم از مسیر ملاخوران اقدام به صعود مسیر جنوبی کرده بودند و با توجه به هوای مه آلودگی و نبود دید کافی تا ارتفاع 4500 متری صعود کردند و به جست و جو پرداختند ولی اثری از این کوهنورد بندرعباسی نیافتند .

پس از آن هم یک تیم 12 نفره جهت جست و جو و پیدا کردن صادقی از بندرعباس اعزام شده بود که به علت برودت هوا در ارتفاعات دماوند که به منفی 23 درجه سانتی گراد می رسید و بارش متناوب برف و تگرگ موفق به پیدا کردن اثری از این کوهنورد نشدند.

اردیبهشت و خرداد بدترین شرایط کوهستانی در منطقه دماوند است .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.